Gyakran ismételt kérdések

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




1. Kik üzemeltetik a webáruházat?

Családi vállalkozásunk több mint 25 éve működtet virágboltot Gyulán, és ugyanennyi ideje foglalkozunk selyemvirág nagykereskedelemmel is. Több virágkötőnk is van, akik már lassan 20 éve alkotnak nálunk.



2. Hogyan tudok regisztrálni a webáruházban?

 

A nyitóoldal tetején a "Profil" szóra kattintva (telefont vagy tabletet használva a Dekorárium főcím alatt lévő emberi körvonalra kattintva), illetve a nyitóoldalon lejebb görgetve a "bejelenkezés" emberi ábrára kattintva is tud regisztrálni, vagy belépni.



3. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

 

Utánvét(kp és bankkártya), Online bankkártyás fizetés, előreutalás, helyszínen fizetés, mind lehetséges nálunk. A nyitóoldal legalján lévő "információk" rész alatt a "fizetés"-re kattintva tájokozódhat részletesen a fizetési módokról.



4. Milyen szállítási opciók közül választhatok?

 

Termékeinket a Magyar Posta szállítja házhoz, illetve a csomagpontokra/automatákba 1 napos időgaranciával. A nyitóoldal legalján lévő "információk" rész alatt a "szállítás"-ra kattintva tájokozódhat részletesen a szállítási módokról. Az 5. pontban "Milyen gyorsan érkezik meg a rendelésem?" részletesebben írunk a szállítási időröl.



5. Milyen gyorsan érkezik meg a rendelésem?

 

Rendelését 1-3 munkanapon belül juttatjuk el önhöz. A Magyar Posta 1 munkanapos időgaranciával szállítja csomagjainkat, így amikor megkapja e-mailben a "csomagját kiszállításra átadtuk" üzenetet tőlünk, a következő munkanapon várhatja a csomag érkezését.

Általában az alábbi szállítási időre számíthat(nem garantált!): Ha hétköznap délig megrendeli a terméket, a következő munkanapon már meg is érkezik a csomag. Délutáni és esti órákban leadott rendelések szinte biztos, hogy az azt követő második munkanapon érkeznek meg. Péntek délután és hétvégén leadott rendeléseket leghamarabb hétfőn veszi át tőlünk a posta, így szinte biztos, hogy azok keddi napon érkeznek(kivéve ha ünnepnap miatt tolódik). Szeptemberben és Októberben 3 munkanapos érkezésre számítsanak, a halottaknapi leterheltség miatt.



6. Mit tegyek, ha rossz vagy sérült terméket kaptam?

 

Ha nem a megrendelt terméket kapta, illetve sérülve érkezett, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: info@dekorarium.hu vagy telefonon: +36705002212



7. Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam a fiókomhoz?

 

A "Profil" vagy "Belépés" szóra, illetve az ember formájú bejelentkezés képre kattintva felugró "visszatérő vásárló?" ablaknál a "belép" szó felett találhatja az "elfelejtettem a jelszavamat" részt, ahol e-mail címére új jelszót kérhet.



8. Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

 

Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot felveheti e-mailben: info@dekorarium.hu vagy telefonon: +36705002212 ,illetve üzletünk/átvevőpontunk telefononszáma: +3666465726



9. Van-e vásárlási limit vagy minimális rendelési érték?

 

Magánszemélyeknek a minimum vásárlási összeg 2500Ft(szállítási díj nélkül), Viszonteladóknak 7500Ft(szállítási díj nélkül), ha kevesebbért próbál vásárolni, hibaüzenetet fog kapni a limitre hivatkozva.



10. Megbízható az "Azonnali bankkártyás fizetés"-i mód?

 

Igen megbízható és biztonságos, mivel az "Azonnali bankkártyás fizetés" az OTP bank által üzemeltetett Simplepay rendszerében zajlik, amit szinte az összes magyarországon üzemelő webáruház használ internetes fizetésre. A bankkártya adatait nem a webáruházunknak adja meg, hanem egyenesen a banknak, aki végzi az összeg azonnali átutalását a bankszámlánkra.



11. Vállalják-e egyedi, a webáruházban nem kapható termék elkészítését?

 

Jelenleg csak a virágboltunkban (5700 Gyula, Béke sgt. 47.) személyesen leadott egyéni igényeket tudjuk megbeszélni/elkészíteni. A webáruházunkban már legyártott termékek közül válogathatnak a szállítással rendelő magányszemélyek. Viszonteladók sok darabszámos egyéni elképzelésükkel keressenek minket e-mailben: info@dekorarium.hu



12. Hogyan kapom meg a számlát a vásárlásról?

 

A vásárlásról elektronikus számlát küldünk, a vásárláskor megadott e-mail címre. A "csomagját szállításra átadtuk" tájékoztató e-mailünk után érkezik rövidesen egy másik e-mailben, a Billingo számlázórendszer küldi ki automatikusan. Ha véletlenül nem érkezik meg e-mailben az elektronikus számla, kérjük jelezze felénk e-mailben vagy telefonon és újra küldjük. (info@dekorarium.hu, 06705002212)



13. A termékek készen vannak, vagy ezután gyártják le őket?

 

A webáruházban "Raktáron" lévő termékeink már levannak gyártva, készleten vannak, azokat azonnal tudjuk postázni. A "nincs raktáron" lévő termékek nem vásárolhatóak, de a termékre kattintva a kérdőjellel ábrázolt "kérdés a termékről"-nél érdeklődhet, hogy lesz-e újra az adott termék, vagy hozzá hasonló.



14. Minden terméket postáznak? Törékeny árut is elküldenek?

 

A webáruházunkban kapható összes terméket postázzuk, a törékenyeket alaposan becsomagoljuk légbuborékos csomagolóval és más térkitöltőkkel, ezután normál szállítással küldjük. Külön igény esetén "törékeny" megjelöléssel is feladjuk csomagját a Postánál, ha vállalja annak plusz költségét. 1480Ft az alap szállítás + 1200ft a törékeny megjelölés, így 2680Ft lesz a szállítás díja. Ha "törékeny" megjelöléssel kéri plusz költséggel a szállítást, kérjük megrendelés közben jelezze a "megjegyzés" résznél.



15. Viszonteladó vagyok, rám is a feltüntetett árak vonatkoznak?

 

Viszonteladóként először regisztrálnia kell, majd egy e-mailben kérnie, hogy átállítsuk fiókját viszonteladóra, csak azután látja majd az önre vonatkozó árakat. Kérjük regisztráció után küldje el nevét, adószámát, és tevékenységi körét, amivel jogosult a viszonteladói árakra. E-mail: info@dekorarium.hu